Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz maja 02, 2024 1:16 am



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Odtwarzacz MP3 
Autor Wiadomość
Milczek
Milczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 24, 2009 8:21 pm
Posty: 17
Lokalizacja: Krk
Płeć: kobieta
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Odtwarzacz MP3
Czy ktoś mógłby mi polecić odtw MP3 bardzo prosty, bez radia, dyktafonu i innych tego typu gadzetów.
Będzie służył tylko do odsłuchiwania wykładów 1 lub 2 GB (nie znam się ale słyszałam ze 1 Gb już nie produkują?)
Jedyny wymóg to wyświetlacz i instrukcja w wersji francuskiej (ewentualnie angielska instr, no chyba że tak prosty ze instr zbedna). A i niezbyt drogi tak do 140 PLN i nie jakieś totalne dziadostwo bo to bedzie coś ala prezent.
Znalazłam w necie Creative Zen Stone 1 Gb (właśnie o coś takiego mi chodzi) ale chyba jest już niedostępny.
Jakby ktoś o czymś takim słyszał to bede wdzieczna za info bo już nie mam siły szukać :-(


Wt lip 14, 2009 5:54 pm
Zobacz profil
Niesamowity Gaduła
Niesamowity Gaduła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 16, 2005 11:07 pm
Posty: 1063
Lokalizacja: Świat
Płeć: kobieta
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post 
To raczej na forach dotyczących tego typu zabawek szukaj ;) - no i w opisach produktów.

_________________
Cor unum et anima una :)


Śr lip 15, 2009 12:02 am
Zobacz profil
Milczek
Milczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 24, 2009 8:21 pm
Posty: 17
Lokalizacja: Krk
Płeć: kobieta
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post 
Annnika napisał(a):
To raczej na forach dotyczących tego typu zabawek szukaj ;) - no i w opisach produktów.



Zapytałam tutaj tylko dlatego ze sa tu wątki dot MP3 co znaczy, że są tu ludzie używający tego sprzetu (ja sama go nie używam), poza tym jest to jakby forum komputer i radio ale szczerze nie spodziewałam wcale sie odp. W opisach też szukałam ale jest to dość męczące.
W takim razie sory za zaśmiecanie forum.


Cz lip 16, 2009 9:00 am
Zobacz profil
Zagadywacz