Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Wt kwi 30, 2024 4:37 am



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
 Żona a motocykl i wyjazdy. Rozterki duchowe. 
Autor Wiadomość
Milczek
Milczek

Dołączył(a): Wt lip 19, 2016 10:58 am
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
wyznanie: nie chcę podawać
Odpowiedz z cytatem
Post Żona a motocykl i wyjazdy. Rozterki duchowe.
Witam wszystkich serdecznie. Może na tle innych problemów mój temat wyda się błahy, ale sprawa wygląda następująco. Na motocyklach jeżdżę od kilkunastu lat, w małżeństwie jestem parę lat krócej. Jeżdżąc na moto podziwiam piękno świata danego nam przez Boga, koję nerwy po tygodniu pracy, chwalę Pana za tą łaskę i ładuję wewnętrzne akumulatory. Do tej pory głównie jeździłem po parę godzin raz w tygodniu ale ostatnio chciałem pojechać dalej, za granicę do państw ościennych na kilka dni. Po zakomunikowaniu tego faktu małżonce rozpętała sie kilkudniowa kłótnia, nieodzywanie się itp. Żona twierdzi że rozbiję przez to małżeństwo, że jeśli pojadę to mam już nie wracać itp. Czy powinienem ulec takim argumentom, zapomnieć o marzeniu? Czy chcąc pojechać na wyprawę postępuję egoistycznie a pomysł jest tak straszny że żona może grozić rozstaniem? A może to nic złego, że raz w życiu wyjadę z domu na parę dni a żona mocno przesadza z sankcjami? Proszę o ocenę i poradę, gdyż nie chciałbym podjąć złych decyzji. Z góry dziękuję.


Wt lip 19, 2016 11:25 am
Zobacz profil
Niesamowity Gaduła
Niesamowity Gaduła

Dołączył(a): Pt lip 26, 2013 4:24 pm
Posty: 4214
Lokalizacja: Szwecja
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Żona a motocykl i wyjazdy. Rozterki duchowe.